Vous êtes ici

Fira de corder

Activités

Fira de corder

Samedi, 3 Mai, 2025 (Tout le jour)

Dissabte 3 de maig


A partir de les 10h.   Obertura del recinte firal i de la 4a mostra de formatges del Pirineu, a la Rbla. de Dr. Pearson.

A partir de les 10 i fins les 14 hEspai Gormand: compra i gaudeix dels productes de la fira! Venda de tiquets a l’estand d’informació.

De les 10:30 a les 13:30 h Jocs de fusta gegants, a la Rbla. de Dr. Pearson.

11h. Inauguració de la Fira a càrrec de l’Hble. Sr. Òscar Ordeig, consell d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

11h Crea la teva postal de primavera amb Ruseta Sa, a la Rbla. Dr. Pearson A partir de les 11h i durant tota la jornada, a la parada d’Artetu, a la Rbla. Dr. Pearson:

      - Demostració d’oficis tradicionals: Elaboració d’una peça Cultura Pastoral amb pell d’ovella.
      - Exposició del projecte de recuperació de peces amb pell d’ovella dins la Cultura Pastoral.

12:30h. “Saps lo que sap?” Joc de tast de formatges amb Enric Canut acompanyat de vins i cerveses del Pallars, a la carpa de la Pl. de Catalunya. Preu: 10€ (PallarsClick). La persona guanyadora rebrà un val de 50€ per bescanviar a les parades de formatge de la fira.

17h Taller de teixir amb Summar Taha, de Ghuson Art, a la Pl. del Mercat 17:30h. Demostració de cuina, a càrrec de Antonio Palacio cuiner col·laborador de la IGP Ternasco de Aragón. Al carrer Mercadal. Inclou degustació, places limitades.

18:30h Cercavila amb els Gegants acompanyats del grup Xirigralles. Sortida de la Pl. de la Creu.

19h. Correfocs de la colla xica de la Colla de diables Lo Peirot de Tremp. En acabar, tabalada i foc al carrer Barcelona.

20 h. Obertura de la Pallars Food Fest.

Vine a tastar les tapes que han elaborat diversos restaurants del Pallars Jussà per celebrar la primavera i acompanya-les dels vins i cerveses km0. A la Plaça de Catalunya.